06
מרץ
תכנית האקסלרציה יזמות עלית
יש לכם רעיון ורוצים להפוך אותו לסטארטאפ? אגודת הסטודנטים מזמינה אתכם להצטרף לתכנית האקסלרציה שתעניק לכם כלים בהשראת ה-'Business Canvas Model' וסביבה תומכת!

תוכנית האקסלרציה יזמות עלית של אגודת הסטודנטים אוניברסיטת תל אביב, הינה התוכנית היחידה בישראל אשר מקנה את הכלים, הניסיון הקשרים והידע, כל הדרך משלב הרעיון ועד שלב המוצר וההצגה למשקיעים. התוכנית משלבת הכשרה והדרכה במובן המעשי והתאורטי כאחד. העברת התכנים בכיתה נעשית על ידי אנשי מפתח, יזמים ומשקיעים מנוסים תוך ליווי של מנטורים מובילים מהתעשייה מחוץ לשעות התוכנית. יתר על כן, התהליך מלווה בחיבור למשקיעים ושותפים אסטרטגיים בצורה אישית וצמודה לפי הצרכים המתאימים למיזם שלכם.

תוכנית האקסלרציה מלווה בכלים ותהליכים בהשראת ה - Business Canvas Model, מטודיקה עסקית אשר הפכה לפורמט חובה בחברות סטרטאפ בעולם אל מול משקיעים ונכון להיום, מחליפה את התוכנית העסקית הישנה והמסורתית ומציבה רף חדש לחברות ההזנק.

רבים חושבים שבשביל להקים סטרטאפ צריך רעיון טוב ומשכנע ומתחילים לעבוד. אך בפועל, רעיון טוב הוא אך ורק רק הצעד הראשון. משקיעים ויזמים כאחד מסכימים כי הסוד להצלחה טמון בביצוע (Execution) ולא ברעיון - טוב ככל שיהיה.

על מנת להגיע לרמת הביצוע הגבוהה ביותר, יש לעשות זאת נכון - לבצע חקר שוק - לבדוק מי השותפים הפוטנציאלים, מה הערך המוסף של המיזם שלנו ומיהם קהל הלקוחות אליו אנו פונים. כיצד בעזרת המיזם שלנו, נוכל לשפר את חייהם ואיפה במהלך היום המיזם שלנו פוגש את הלקוחות שלנו בהתאמה מלאה ומדויקת. התאמה זו הינה אבן הדרך בתהליך המחקר שלנו בו עלינו להגיע לחפיפה מלאה בין הצעת הערך שלנו לבין הלקוחות שאנו משרתים, או בשפה המקצועית יצירת Product Market Fitוכיצד אנו נוכל להגיע לזה.

מטרת התוכנית הינה להביא את היזמים לשלב
ה-Product Market Fit  בצורה הטובה ביותר ולחבר את היזם לתוך הקהילה היזמית בארץ תוך הכרת משקיעים ואנשי מפתח בתעשייה כולל חיבורים לשותפויות אסטרטגיות בארץ ובחו"ל.

התוכנית הינה מקיפה מאוד ומחולקת ל-12 מפגשים בני 4 שעות אקדמאיות לכל מפגש, כאשר במפגש האחרון מתקיים דמו דאיי (Demo Day)  והצגת המיזמים מול משקיעים, קרנות הון סיכון, אקסלרטורים מובילים ואנשי מפתח בתעשייה.
התכנית תתקיים מידי ימי שלישי, החל מה-06.03.2018 (ימי ג', 18:00-21:00).

להרשמה ולפרטים נוספים
המרצים שלנו
  • ברק פינקלשטיין
    מנטור ליזמים ולחברות סטארטאפ, מומחה בפיתוח עסקי מנטור ליזמים ולחברות סטארטאפ, מומחה בפיתוח עסקי והקמת זירות מסחר. ברק הינו המנטור הראשי של התוכנית.
  • משה צרפתי
    מייסד ובעלים משותף של קריפטון VC- בעל תואר כפול בכלכלה ולימודים בינלאומיים מאוניברסיטת ייל. למשה ניסיון רב שנים בתחום הבנקאות להשקעות, מסחר, הערכת שווי, אסטרטגיה עסקית וקרנות הון והתמחות בייצור רווחיות עצמאית לחברות סטרטאפ והחזר השקעה.
  • יובל לזי
    יובל הינו שותף במחלקה המסחרית ומחלקת המיזוגים והרכישות במשרד ברנע ושות'. יובל משמש כמנטור בגוגל קמפוס, ומייעץ לעשרות סטארטאפים בהליכי גיוס, מימון, קניין רוחני ובתחומים משפטיים שונים.
  • ליאור קרן
    עורכת דין בעלת ניסיון רב בשיווק, ניהול, גישור ותהליכי משא ומתן. ליאור הינה מנטורית בתוכנית ועוזרת ליזמים בפיתוח עסקי של המיזמים שלהם, חיבורים עסקים והגעה ליעדי פעולה תוך יישום ובניית תוכנית פעולה אסטרטגית.
  • עמרי אביסף
    מומחה תקשורת עולמי, מייעץ ומנחה פרוייקטים עבור משרדי ממשלה וענקיות טכנולוגיה: Amdocs, HP, צ'ק פוינט, IBM ועוד. מרצה באקדמיה לתואר ראשון ושני ובתוכנית הבינ"ל במרכז הבינתחומי, MBA בטכניון ובתוכנית רקאנטי של אונ' תל אביב.
  • רז פרמון
    קטליזטור לאומץ ועשיה. רז הינו מייסד ומנכ״ל של חברה נדל״נית המתמחה בשיווק ופועלת בהיקף מכירות של כ-2 מיליארד ש״ח. בעל ניסיון של מעל עשר שנים בעבודה עם ומול יזמים מובילים מהשורה הראשונה.
  • לירון גליקמן
    מומחית ליצירת קשרים עסקיים (נטוורקינג). לירון מלמדת את השיטה שפיתחה בקרב סטרטאפים וארגונים גלובלים במעל 10 מדינות. בנוסף היא יועצת בוועדה חיצונית של האו"ם וכתבת במגזין ה- Huff Post.
  • רינת גרשפלד
    מומחית להעברת מסר ומנכ"ל חברת Your Point להעברת מסרים. רינת משמשת Pitch Master ליזמים ומנטורית בתכנית Launch Pad של גוגל.
  • אוהד גולוב
    יזם ומרצה ליזמות ברמה הלאומית והבינלאומית. מייסד אתר Baby Stav, מומחה בפיתוח עסקי, קידום אתרים מבוסס תוכן, תקשורת ויחסי ציבור ומוביל את אירועי היזמות הגדולים בארץTAU Innovation Day ו- TLV Startup Challenge.
  • אורן גולדשטיין
    מעורב בקהילות יזמות שונות כולל ניהול של מעודון היזמות של המרכז הבינתחומי הרצליה. אחד מהמייסדים של חברת סטרטאפ בתחום ה-FinTech בשם FamilyBiz אשר אוספת ומנתחת את המידע הפיננסי עבור המשתמש. בנוסף מלווה חברות שונות, כנסים גדולים ופעילות עם מדינות באירופה
  • דניאל כהן
    מנטור ומרצה לטכנולוגיה, מתכנת ומנהל פיתוח בחברת טיילור ברנדס ויועץ לחברות סטרטאפ עם מומחיות לאיפיון תהליכי עבודה ובניית MVP ו MLP. דניאל הינו מנטור טכנולוגי בתוכנית שלנו אשר שם דגש על בניית ואיפיון MVP עם היזמים ותהליכי מחקר שוק וולידציה.
  • ליאון דויד
    שותף מייסד ב"מדגרה" - חממת היזמות הטכנולוגית הראשונה בנגב. מרצה ומנטור בתחומי היזמות, עיצוב חוויית משתמש ו- Storytelling. מייסד ומליווה מאות עסקים ומיזמים דיגיטליים. עיצב ושיווק עשרות אפליקציות מובייל של מותגים מובילים מהארץ והעולם.
  • יאיר פונרוב
    עו"ד רו"ח המתמחה בתחום ה M&A - מרצה ומנטור פיננסי לסטארטאפים ויזמים ובוחן חברות להשקעה עבור משקיעים ומוסדות פיננסים.
  • איליה קוטליאר
    מומחה בתחום האסטרטגיה לסטארטאפים והערכות שווי. מתמחה בגיוס הון, בפיתוח עסקי ובניית מודל עסקיים ופיננסים לחברות הייטק וזיהוי תרחישים לגיוס הון, מרצה ומנטור פיננסי לסטארטאפים ויזמים בתחילת דרכם.
  • עידו קורין
    יזם סדרתי, הקים מספר חברות ומכר אחת מהן. מנכ"ל ושותף בחברת אינטרנט מצליחה. משמש כיועץ ומנטור למספר חברות סטארטאפ. עידו הינו מנטור עסקי בתוכנית שלנו אשר עוזר ליזמים בצד הפיתוח העסקי והכלכלי.
  • כרמל ברן
    יזם ויו"ר עמותת "ארגון הדיגיטל הישראלי" מומחה לשיווק ותקשורת. כרמל צבר ניסיון תעסוקתי רב ומילא מגוון עשיר של תפקידים בעולם הדיגיטל, הן בצד משרדי פרסום וסוכנויות דיגיטל והן בצד לקוח.
מה נלמד
Kick-off, היכרות וסקירה (06.03)
היכרות והצגת המיזמים
סקירת התוכנית + מושגי יסוד בעולם היזמות
כיצד להקים מיזם מצליח ולעבור את "נקודת האל חזור" (רז פרמון)
איך להתגבר על נקודות המכשול והקושי ולהקים מיזם מצליח
הסיפור האישי שלי - כיצד הקמתי חברה הפועלת בהיקף מכירות של 2 מיליארד שקל ונצחתי את הכרישים הגדולים במשר

 
1
גיבוש רעיון מהתאוריה אל הפועל- לפי המתודה של PMF - product market fit כחלק מה Business canvas model (13.03)
PMF
Value proposition (הצעת ערך)
Customer segment (מאפייני לקוח)
תחקור לקוח - בניית פרסונה ומתן ערך ללקוח
בניית קמפיינים שיווקים בדגש על מטודיקת שיווק ופרסום (כרמל ברן)
כיצד לבנות קמפיין ממומן
איפיון לקוחות והגדלת יחס ההמרה
מאפיינים חשובים בעולם ה-WEB שכל יזם חייב להכיר
2
Story Telling - כיצד להציג את המיזם למשקיעים (ליאון דויד) (20.03)
שיווק לקהל יעד
שיווק למשקיעים והכנה לפגישות עם משקיעים

MVP, MLP (דניאל כהן)
מהם MVP ו-MLP
כיצד לבנות MVP בצורה נכונה ובתקציב נמוך
מהם חוקי הברזל בבנית MVP וכיצד לעשות את זה נכון
3
הסיפור האישי שלי כיזם ותהליכי וולידציה נכונים במיזם (אורן גולדשטיין) (27.03)
ולידציה- היתכנות המוצר בשוק. איך חברות סטארטאפ מצליחות גייסו כסף בלי שורת קוד אחת. סיפורי מקרה ממועדון ביליון הדולר.
תוכנית פיננסית (יאיר פונרטב ואיליה קוטליאר)
מושגי יסוד פיננסיים וכלים לבניית תוכנית פיננסית
בניית תוכנית פיננסית – הלכה למעשה
כיצד עושים חקר שוק נכון
4
היביטים משפטיים בחברות סטארטאפ (יובל לז'י משרד ברנע) (10.04)
הסכם מייסדים
הסכם אופציות - vesting, revers vesting
הסכמי השקעה אל מול משקיעים

על טעויות נפוצות ושבירת מיתוסים (אוהד גולב)
שבירת מיתוסים בעולם הסטרטאפים
על הצלחה כישלון ומה שבניהם
טעויות נפוצות בהקמת מיזם
5
גיוס כספים לחברות סטארטאפ (משה צרפתי מנהל קרן ההשקעות (Kripton) (17.04)
עשה ואל תעשה בתהליך הגיוס
מה משקיעים מחפשים וכיצד תוכלו להשיג זאת
כללי היסוד בגיוס כספים וכיצד לטרגת רשימות משקיעים רלוונטים

 
6
שולחנות עגולים - פגישות עם יזמים, משקיעים ואנשי מפתח בתעשייה (משקיעים ויזמים מהתעשייה)
הצגת המיזמים בפני משקיעים, יזמים ומנטורים
מפגש שלם המוקד לפגישות אישיות של כל מיזם ומיזם וקבלת פידבקים ממשקיעים, יזמים ואנשי מפתח בתעשייה.
7
אפקט הדומינו - כיצד לגייס השקעה ללא מוצר, צוות וניסיון קודם (01.05)
כיצד לגייס השקעה גם ללא מוצר, צוות וניסיון קודם ואיך ניתן לעשות זאת
מהו מינוף וכיצד להשתמש בו לטובת גיוס השקעה
מה משקיעים רוצים לשמוע וכיצד נוכל לרתום זאת לטובתנו

יצירת קשרים עסקיים למינוף השקעה (לירון גליקמן)
איך ניתן ליישם בצורה פרקטית את מה שלמדנו בחלק הראשון של המפגש
כיצד נייצר קשרים עסקים עם משקיעים ושותפים
כיצד נוכל להגיע לכל מי שאנחנו צריכים
איך נשיג את המטרות שלנו וכיצד לגייס אנשים שיעזרו לנו בכך
8
תקשורת מילולית ובלתי מילולית (רינת גרשפלד) (15.05)
כיצד לעמוד מול משקיעים
טעויות נפוצות שאנו חייבים להימנע מהם בהצגה מול משקיעים
הסוד להצגה מוצלחת אל מול משקיעים
9
סדנת פיץ' – כיצד להכין פיץ' מנצח לדמו דאי של סוף התוכנית עם מומחה פיצ'י בינלאומי (עומרי אביסף) (22.05)
10
הכנה לקראת Demo Day (29.05)
מנטורים מקצועיים
יזמים
11
Demo Day (07.06)
הצגת המיזם למשקיעים, מנהלי אסלרטורים, אנשי קרנות הון-סיכון, אנג'לים, סקאוטרים ואנשים מהתעשייה
חלוקת תעודות ודברי סיום של רום טנא יו"ר אגודת הסטודנטים
12
טופס הרשמה לקורס
מחיר והרשמה
מחיר:5000 ש"ח
טופס הרשמה
סה"כ לתשלום : 5000
שלח פרטים כמתעניין
מעבר לתשלום
לפרטים נוספים
אתם מוזמנים לפנות אלינו
אימייל: startau@student.co.il
טלפון: 052-5118085